Fresh ’n Rebel SY-HUB50059 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel SY-HUB50059 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jerry 20-10-2016

Prima Speaker, goede prijs/ kwaliteit verhouding!

Top speaker!
Er komt een geweldig hemels geluid uit de kleine Rockbox, ben zelf in het bezit van de witte, gekocht bij Coolblue! Ik gebruik de rockbox o.a in de auto, om te luisteren naar internetradio. Via de app tunein op mijn iPhone luister ik naar mijn favoriete radiostations, via de Bluetooth verbinding maak ik contact met de rockbox, met als resultaat een hemels geluid! Het verbinden met de rockbox via Bluetooth is eenvoudig en geeft een snelle verbinding zonder problemen. De rockbox is ook te gebruiken als powerbank, via de aanwezige usb kan de mobiele telefoon worden opgeladen. Voordeel is dat er ook een line-in aanwezig is, mijn dab radio die niet voorzien is van bluetooth, kan ik met de meegeleverde kabel verbinden met de Rockbox waardoor het geluid van mijn dab ontvangertje een stuk voller klinkt! Tijdens het laden van de interne accu, schijnt achter op de rockbox een lampje, als het lampje tijdens het laden niet meer brand, dan is de accu helemaal vol!
Ik ben dik tevreden over de rockbox, veel waar voor weinig geld, een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Hemels geluid
  • Lange accu duur
  • Audio in
  • Meegeleverde voeding
  • Kan als lader gebruikt worden, voor telefoon

Minpunten

• Niet kunnen vinden

Dutifullygardener 07-11-2015

Een prima box voor het geld!

Na een aantal dagen ingespeeld te hebben, klinkt het geluid super (voor dat geld). Bass, middentonen en hoge tonen zijn alle goed vertegenwoordigd. Stereo weergave is bizar goed vanwege de plaatsing van de speakers. Bij maximaal volume vervormd hij (bijna) niet. Deze speaker kan makkelijk mee met speakers uit hogere prijsklassen.

Qua fysiek is hij redelijk lomp en zwaar, niet erg handig om mee te nemen. Echter, voor BBQ's in het park gaat het prima!

De functies zijn vrij uitgebreid (voor een speaker). Er zit een microfoon op voor handsfree bellen en een grote accu waar je ook je telefoon aan kan opladen.

De accuduur ligt op zo'n 20 uur als je hem op 50% van maximaal volume zet (wat meer dan voldoende is voor kleinere ruimtes)